Emne

Opprett nytt emne
Du er logget inn som Logg ut Endre din informasjon
Anonym
Anonym

Varme i gulv bad

Hei! Jeg har nettopp renovert badet mitt, men problemet er at ved toalettet er det vesentlig kaldere(ca. 5 gr.) enn i resten av badgulvet. Årsaken til dette er muligens at det er ett innebygget toalett, og pga. det er det lagt inn ett fall som da genererer en tykkere såle(avrettningsmasse). Men, burde ikke firmaet som hadde totalreabiliteringen tatt dette med i beregningen og lagt varmekablene tettere? Etter å ha konfrontert firmaet med dette var det ingen forståelse for dette, enda jeg viste sjefen målingene(Fluke temperaturmåler, infrarød). Er veldig usikker på hvordan jeg kan gå videre med dette, og om det er grunnlag for det. Håper noen vettuge personer kan gi meg ett tips:)
0 Karakter

Ingen flere svar på dette forumemnet

annonse
Era Plus Box 180x80x213

Spennende nyhet! Badekar og dusj i ett, en komplett kombinasjon som også egner seg ypperlig for mindre bad. Karet er dypt og romslig nok til at hele kroppen virkelig kan nyte vannet og massasjen. Frontene leveres i hvitt, eik eller wenge.

Finn mer informasjon på: www.interform.no

Stilrene vasker

Stilrene kjøkkenvasker i keramikk fra Systemceram. Mera 90 er vakker i sin enkelhet og viser at god smak er enkelt!

Flere modeller vises på vår nettside www.lino.no

Hafa ORIGINAL

Stilren original. Hafa Original 1962 har sine aner i Hafas første håndlagede møbelserie. Datidens lameller har fått et nytt moderne formspråk og håndverkets glede gjennomsyres i alle detaljer. Velg mellom tradisjonell ekte eikefinér eller hvitmalt finér. Hafa Original 1962 finnes i tre bredder, med speil eller speilskap.

www.hafabad.no

Forskningsbasert kunnskap

Publikasjoner fra SINTEF Byggforsk gir løsninger som tilfredsstiller kravene i lovverket og kan brukes som arbeidsbeskrivelse, avtaleunderlag og dokumentasjon i en byggesak.

Finn mer informasjon på: www.sintefbok.no

annonse

Forum
Quiz - Test dine kunnskaperNyhetsbrev

Regelverk viktig juss for boligeiere

annonse
annonse
annonse
annonse

Trapper - Alt om trapper

Finn din håndverker

Viivilla