Emne

Opprett nytt emne
Du er logget inn som Logg ut Endre din informasjon
Anonym
Anonym

Maling av kjøkken

Kjøkkenet mitt er malt i mørk burgunder. Det er ikke så mye av veggene som syns, for det er mye skap. Skapene er lakkert furu.Hvilken farge bør jeg velge,- jeg vil ha det lysere. Tenkte enten eggeskallfarget, evt lys blå.Bak komfyr og vask er det fliser, de er i litt beige-hvit med noe mønster som går i grønt, blått og svak gråbrun. Bjørg
0 Karakter

Svar

1. Hanne

RE: Maling av kjøkken

hei

Jeg hadde gustaviansk blå på veggene i mitt gamle kjøkken. Den fargen er bare rålekker... Jeg hadde glatte fronter i bjørk. Kjøp en lite boks så prøver du.
    0 Karakter

annonse
En sann revolusjon!

Med Quooker får du 100°C kokende vann direkte fra kranen til kaffe, te, matlaging, rengjøring og sterilisering. På www.quooker.no kan du se film som viser hvordan Quooker gjør din hverdag enklere og sikrere.

Finn mer informasjon på: www.quooker.no

Stilrene vasker

Stilrene kjøkkenvasker i keramikk fra Systemceram. Mera 90 er vakker i sin enkelhet og viser at god smak er enkelt!

Flere modeller vises på vår nettside www.lino.no

Preium Eik Profil

Et vakkert kjøkken med klassiske detaljer. Leveres i en rekke standardfarger samt alle NCS-farger på forespørsel. Se flere klassiske og moderne modeller på vår hjemmeside.

www.strai.no

Kjøkken fra Sigdal

Sigdal har et bredt utvalg fra det klassiske herregårdskjøkken til det urbane stramme og glatte. Sigdal har også et stort utvalg i farger. Kort sagt – noe for enhver smak

Finn mer informasjon på: www.sigdal.com

annonse

Forum
Quiz - Test dine kunnskaperNyhetsbrev

Regelverk viktig juss for boligeiere

annonse
annonse
annonse
annonse

Trapper - Alt om trapper

Finn din håndverker

Viivilla