annonse
annonse
Lag et nytt innlegg
Du er logget inn som Logg ut Endre din informasjon
Eli
Eli

Hull i dusjgulv

Jeg bor i Første etasje i en 4 mannsbolig. Det har vært rørleggere i kjelleren og fikset varmvannsbereder for en nabo av meg. Under dette arbeidet klarte en rørlegger å sage hull i kjellertaket, som viste seg å bli i min dusjsone. Dette resulterte i at alt vann ender i kjelleren når jeg dusjer. Jeg kontaktet firmaet, de kom å så på hullet og var enige om at dette måtte fikses. Problemet er at de vil bare lappe gulvet (Har belegg på gulvet). Dette er jeg uenig i! Jeg mener de må bytte hele gulvet. Det resulterer jo også i at de må bytte platene på veggen. Jeg skal jo ikke få verditap på leiligheten for deres feil. Men hva har jeg rett til? Noen som har noen tips eller råd?

0 Karakter

Svar

1. Rolf

RE: Hull i dusjgulv

Forhør deg med forbrukerrådet, de kan gi deg et svar på dette.

0 Karakter

annonse
Fasadeprodukter AS

Landsdekkende produsent og leverandør av markiser, screen, persienner og innvendig solskjerming. Kontakt oss for gratis befaring i dag. Vi leverer også garasjeporter og spabad.

Les mer på www.fasadeprodukter.no

Cinderella Classic

Cinderella Classic - mest solgte forbrenningstoalettet i Europa. Glem topografiske og klimatiske utfordringer, vann, avløp, graving mm. Avfall omdannes ved høy temperatur til min. mengde lukt- og bakteriefri aske.

Les mer på www.ecotech.no

Rimelige baderoms-
innredninger

Vi selger våre kvalitetsprodukter direkte fra fabrikk uten fordyrende mellomledd. Som din trygghet gir vi 10 års garanti mot fabrikasjonsfeil!

Velkommen til en hyggelig prat!

www.badinteror.no

Hotspring Massasjebad

Verdens mest solgte utendørs spabad , mer enn 750 000 fornøyde eiere. Spar titusener på markedets Laveste strømforbruk.

Gir mest for pengene…! www.hotspring.no

annonse
annonse
annonse
annonse
annonse

annonse

Finn din håndverker

Viivilla

Trenger du noe utført?

Få anbud fra håndverkere.

Populært akkurat nå.