KonkurranserFredagskalenderen - nye premier hver uke!
DISKUSJONSFORUM"Er det olje eller beis på terrrassen?"
DISKUSJONSFORUM"Kan jeg både male og tapetsere?"
DISKUSJONSFORUM"Hvor kommer det brune vannet fra?"
DISKUSJONSFORUM"Hvor får jeg tak i et utekjøkken?"
DISKUSJONSFORUM"Hvor får man kjøpt glassrekkverk?"
Tetningslister på koblete vinduer?
Hei, jeg har et hus bygget i 1964 og må pusse opp vinduene som er koblet. Etter vasking,rensing, kitting og maling er spørsmålet: Skal jeg benytte tetningslister mellom rammene?
Mvh
torbit
Hvorfor ikke, det er jo om å gjøre å få det minst trekkfult!
SI
Hei.
Koblede vinduer er mer eller mindre forstadiet til isolerglass. isolerglass er totalt forseglet, for å stoppe luftsirkulasjon. Derfor vil tetninglister fungere godt på koblede vinduer, som er laget etter samme prinsipp.
Husk å finne en type list som ikke er så tykk at den gjør at vinduet bryter på hengslene på hengselsiden.
Velg Kebony fordi det er vakkert å se til. Fordi det ikke trenger vedlikehold og er varig. Eller fordi det er fremstilt av bærekraftig svanemerket tre. Kebony kan brukes til terrasser, kledning, brygger osv.Les mer på www.kebony.no
Slik tar du vare på huset ditt:
1. Vedlikehold er god økonomi
2. Gamle hus er ikke som nye! Bli kjent med huset ditt.
3. Det er billigere å reparere enn å bytte ut.
4. Når du først er i gang: Tenk enøk! Sjekk hva du kan gjøre med ditt hus.
5. Fagfolk, riktige produkter, tips og inspirasjon finner du på www.byggogbevar.no
Takvinduer gir minst dobbelt så mye lys, som et tilsvarende stort fasadevindu og de finnes i mange størrelser og varianter. VELUX har også et stort utvalg av spesialtilpasset solskjerming til takvinduene. Finn mer informasjon på: www.velux.no
Er din bolig ny eller gammel? Moderne eller tradisjonelt? Har du bred eller smal garasje? Uansett stilart har Crawford en villaport som passer til ditt hjem og din garasje.Les mer på crawfordgarasjeporter.no
annonse
Få anbud fra håndverkere.
Populært akkurat nå.
I samarbeid med
Vi i Villa finnes også i Sverige, Danmark og Finland