annonse
annonse
Lag et nytt innlegg
Du er logget inn som Logg ut Endre din informasjon
Arnulf
Arnulf Innlegg: 1
Registrerte seg: 04-11-11

Kjøkken - hvor finner jeg et billig men bra kjøkken?

Kjøkkenet mitt er gammelt og slitt. Noen som har noen gode ideer til hvor jeg kan finne billig og bra kjøkken? Skal på ikea til helgen men må da finnes andre rimelige alternativer?
0 Karakter

Svar

1. Anonym

RE: Kjøkken - hvor finner jeg et billig men bra kjøkken?

Hei,

Mange billige jøkken selges på finn.no. Du kan skifte fronter eller kjøpe et billig og male det.
    0 Karakter
  2. Britt Nesvik

Vi har nettopp bestillt kjøkken fra danske Aubo, og prismessig kom vi ut på ca det samme som hos Ikea (rigtignok med noe rabatt). Kjenner flere som har dette kjøkkenet og som er veldig fornøyd. Aubo har en Byg Selv serie, men du får god hjelp til planleggingen av deres forhandlere. Vi har handlet hos Idebygg/Maxbo i Sykkylven
    0 Karakter
  3. Maksmekker

Elkjøp har begynt med kjøkken. Skal konkurrere med Ikea på pris samtidig som de hevder kvaliteten skal være bedre også.
    1 Karakter
  4. Rita

Tvilsomt at du finner noe billigere , har hatt noen runder med flere typer kjøkkenleverandører i de siste par årene,men ingen kan levere så billig som Ikea.
    I tillegg er det nesten ingen som har så lang garantitid som Ikea.
    0 Karakter
  5. E I

Har selv jobbet med Tvis, Sigdal og Huseby kjøkken for endel år siden. Men da vi skiftet kjøkken ifjor, ble det Ikea Abstrakt grå. Vi er kjempefornøyd, bl.a. med kjøkkenøy med 28 skuffer i halv dybde, dvs 2 overskap mot hverandre, 4 x 60 cm på hver side. Måtte ha endel gule lapper i begynnelsen for å finne frem, men har ikke angret et øyeblikk på at vi valgte Ikea. Tilsvarende Sigdal kjøkken kostet det doble.
    1 Karakter
  6. Unn

Vi har nettop bygget nytt hus og innredet vaskerommet med kjøkkeninnredning. Vi valgte det danske merket DESIGNA. Veldig fornøyd både med pris og kvalitet. En kan velge mellom flatpakket eller ferdig monterte skrog.
    0 Karakter
  7. Fornøyd HTH-kunde

Vi har kjøpt kjøkken igjennom HTH, fikk pris på både flatpakke og Forum /hele moduler. VI sjekket pris på flatpakkekjøkken fra Ikea. HTH matchet Ikea's priser på flatpakke. Prisforskjellen var ikke så stor i forhold til hele moduler med et stort utvalg av løsninger. Benkeplatene ble levert ferdig kantet med meget pene overganger, underlimt vask og akrylbasert kant på benkeplaten som ga en sterkere og penere finish! Garantier vedr. kjøkken er bare et "salgsargument" fra ulike leverandører. Livtidsgaranti, 25 år på slitedeler etc. etc. Etter flere runder hos ulike leverandører, er det stort sett samme leverandør på slitedeler som hengsler, skinner etc.. Det er kun Ikea som har egen leverandør på slitedeler (kvalitetsmessig er dette lavere i forhold til de andre, ref. Nibu.no) Pris og kvalitet henger uansett sammen!! Superfornøyd med HTH, vet at vi kan stikke innom for tips og gode råd også etter mange års bruk av kjøkkenet ;-)
    0 Karakter

annonse
Steni Terra gir deg ny mur

Overflaten av ekte naturstein og gir huset et pent og varig utseende. Vær- og fuktbestandig. Robust. Enkelt renhold. Enkel montering. Glem sprekker og avskalling!

Finn mer informasjon på: www.steni.no

Tørr kjeller uten å grave

- Fast pris. Ingen uforutsette utgifter. - Betalings garanti: Ingen betaling før oppnådd resultat. - 10 års garanti på installasjonen. - Hele kjelleren blir tørr, også innvendige bærevegger. - Hage, terrasser,trapper og bed, er urørt og like fine. - Vesentlig rimeligere enn å grave.

Les mer på www.dryelectro.no

Nature’s Air Sponge

Luktfri fjerner alle uønskede lukter på en effektiv og miljøvennlig måte. Perfekt å bruke både hjemme, på hytta, i bilen eller andre steder med uønsket og sjenerende lukt.

Les mer på www.luktfri.net

HTH SEVEN / SVART EIK

HTH har skapt enda en serie uten håndtak – en møbelklassiker som passer i alle hjem og til alle aldersgrupper, og der kvalitet og design går hånd i hånd.

Les mer om HTH og finn din nærmeste HTH-butikk på www.hth.no

annonse
annonse
annonse
annonse
annonse

annonse

Finn din håndverker

Viivilla

Trenger du noe utført?

Få anbud fra håndverkere.

Populært akkurat nå.