annonse
annonse
Lag et nytt innlegg
Du er logget inn som Logg ut Endre din informasjon
Esp1
Esp1 Innlegg: 1
Registrerte seg: 13-01-12

Boligforsikring ved utleie

Skal flytte utenland et par år og kommer til å leie ut min villa.
Normal standard, trehus, alarm til sentral ...
Forsikringsselskapet mitt (Codan) vil sette opp premie og egenandel (fra 7.500 -> 20.000!) ved utleie, så jeg vurderer sterkt å skifte selskap.

Noen som gjort undersøkelser og kan gi anbefaling?

0 Karakter

Ingen flere svar på dette forumemnet

annonse
Gressklipper

MTD har alt du kan tenke deg av maskiner. Smått og stort. Elektrisk program til små og enkle hager. Derfra stiger det i størrelse og pris helt opp til proff maskiner. Forbruker rettet og prisgunstige maskiner for folket.

Finn din forhandler på www.bye.no

Slipp inn lyset med takvinduer!

Takvinduer gir minst dobbelt så mye lys, som et tilsvarende stort fasadevindu og de finnes i mange størrelser og varianter. VELUX har også et stort utvalg av spesialtilpasset solskjerming til takvinduene.

Finn mer informasjon på: www.velux.no

Fjern fukt i kjeller – EPS fuktfjerning

I mer enn 25 år har vi gitt over 3000 kunder en tørr kjeller uten graving. I rapport fra Byggforsk er vår metode omtalt som et alternativ, faktisk en bedre løsning enn drenering ved enkelte fuktproblem. For å få et optimalt resultat for nordisk klima og byggeskikk, utvikles og videreutvikles EPS-systemet i Norge. Derfor gir vi funksjonsgaranti!

Fasadeprodukter AS

Landsdekkende produsent og leverandør av markiser, screen, persienner og innvendig solskjerming. Kontakt oss for gratis befaring i dag. Vi leverer også garasjeporter og spabad.

Les mer på www.fasadeprodukter.no

annonse
annonse
annonse
annonse
annonse

annonse

Finn din håndverker

Viivilla

Trenger du noe utført?

Få anbud fra håndverkere.

Populært akkurat nå.