KonkurranserFredagskalenderen - nye premier hver uke!
DISKUSJONSFORUM"Hjelp meg å finne tapetet!"
DISKUSJONSFORUM"Hvilket boblebad kan jeg ha utendørs?"
DISKUSJONSFORUM"Hvorfor flasser malingen?"
DISKUSJONSFORUM"Tørketrommel eller -skap med barn?"
DISKUSJONSFORUM"Hvorfor trekker matosen inn igjen?"
Alarm med SMS varsling UTEN vaktselskap
Sjekk ut Alarm1 sin hjemmeside:
www.alarmen.no
De selger FG-godkjente tyveri- og brannalarmer med GSM-sender som både ringer deg og sender SMS når alarmen går - direkte til din egen mobiltelefon. De sender ferdig programmerte alarmpakker til hele landet, inkludert oblater.
Personlig ville jeg ikke valgt å installere alarm som ikke er tilknyttet vekterselskap, særlig når det gjelder brannsikring synes jeg det føles trygt at alarmen er knyttet til en ekstern aktør. Da tar jeg helle de månedlige kostnadene knyttet til dette.. Leste forresten et innlegg om fordelene og ulempene rundt dette på en blogg forleden: http://blogg.boligalarmer.com/2013/04/boligalarm-uten-abonnement.html
Personlig ville jeg ikke valgt å installere alarm som ikke er tilknyttet vekterselskap, særlig når det gjelder brannsikring synes jeg det føles trygt at alarmen er knyttet til en ekstern aktør. Da tar jeg helle de månedlige kostnadene knyttet til dette.. Leste forresten et innlegg om fordelene og ulempene rundt dette på en blogg forleden.
JAMAX er et velutviklet stillassystem basert på over 40 års erfaring. Mange fornøyde brukere og rask montering har gjort JAMAX til Norges mest solgte lettstillas, og et naturlig førstevalg for maling og vedlikehold! Les mer på www.alutec.no
Vi leverer styrings-løsninger til bolig og næring, som kombinerer eleganse og høy kvalitet til rimelig pris. Du kan selv velge å programmere løsningen - og få full kontroll over ditt eget prosjekt. Programvare og kurs er gratis. Finn mer informasjon på www.hdlnordic.no
MTD har alt du kan tenke deg av maskiner. Smått og stort. Elektrisk program til små og enkle hager. Derfra stiger det i størrelse og pris helt opp til proff maskiner. Forbruker rettet og prisgunstige maskiner for folket. Finn din forhandler på www.bye.no
180gr. svingtrapp m/stålsprosser 16mm, håndlist B 40x80mm glatt, og med megler nr. 17. Trinn og barnesikringslister i klarlakkert eik. For mer informasjon og andre modeller, besøk våre hjemmesider.www.nortrapp.no
annonse
Få anbud fra håndverkere.
Populært akkurat nå.
I samarbeid med
Vi i Villa finnes også i Sverige, Danmark og Finland