Forum

Alarm med SMS varsling UTEN vaktselskap
0 stemmer
jun 25 2012
Hei, jeg vurderer å installere røykvarslere og tyverialarm som ikke er koblet til vaktselskap. Jeg har hørt at man tilogmed kan få pakker som gir SMS varsling hvis alarmen går. Er det noen som har noe erfaring med dette - noe å anbefale.?
jan 19 2012
Www.sikkerhetsprodukt.no
jan 23 2012
Eg har installert SIKOM GSM Alarm controller i hytta mi og er svært fornøyd med både podukt og kundeservice hjå leverandør www.sikom.no. Denne har mange muligheter, deriblandt strømstyring, innbruddaalarm, brann/gassalarm, varmestyring, sjekke temperatur fra telefon, kamera +++ Alarm controller er for innbygging i sikringsskap, men dei har også enklare modellar. Sjekk også www.hyttami.no for informasjon om SIKOM og DEFA.
mai 08 2012
Har Kjøpt alarm fra Alarmera.no knall service og ikke minst enkelt. Alt var ferdig kodet og bare og sette opp,forøvrig er det et av få leverandører som, leverer ferdige pakker til en veldig hyggelig pris kan gi tlf nr til kunde service 94128650
okt 03 2012

Sjekk ut Alarm1 sin hjemmeside:

www.alarmen.no

De selger FG-godkjente tyveri- og brannalarmer med GSM-sender som både ringer deg og sender SMS når alarmen går - direkte til din egen mobiltelefon. De sender ferdig programmerte alarmpakker til hele landet, inkludert oblater.

apr 24 2013

Personlig ville jeg ikke valgt å installere alarm som ikke er tilknyttet vekterselskap, særlig når det gjelder brannsikring synes jeg det føles trygt at alarmen er knyttet til en ekstern aktør. Da tar jeg helle de månedlige kostnadene knyttet til dette.. Leste forresten et innlegg om fordelene og ulempene rundt dette på en blogg forleden: http://blogg.boligalarmer.com/2013/04/boligalarm-uten-abonnement.html

apr 24 2013

Personlig ville jeg ikke valgt å installere alarm som ikke er tilknyttet vekterselskap, særlig når det gjelder brannsikring synes jeg det føles trygt at alarmen er knyttet til en ekstern aktør. Da tar jeg helle de månedlige kostnadene knyttet til dette.. Leste forresten et innlegg om fordelene og ulempene rundt dette på en blogg forleden.

nov 27 2013

Jeg har hatt alarm uten abonnement fra Alarm1 i over ett år nå og er kjempefornøyd! Jeg har både innbrudd- og brannvarslere.  Hvis alarmen går får jeg automatisk både telefon og SMS - og i tillegg en videofil fra kameradetektoren på epost.  Dermed kan jeg selv bekrefte om noen er inne - og i så fall bare å ringe rett til politiet! Tror nok det er kjappere enn å vente på en vekter....  Og i tillegg sparer jeg ca. 5000,- pr. år ettersom det ikke er noe abonnement. Kan anbefales! Jeg kjøpte min fra denne nettsiden: www.alarmen.no.